Linnéa Ulfsdotter

styla hemmet!

Publicerad 2013-10-22 22:02:30 i Allmänt,

Jag kanske kanske ska flytta till en större lägenhet, men bara kanske. Kan inte motstå att kolla efter inredningsprylar i vilket fall. Titta så fina saker, vill ha allt! 
 
Såhär skulle jag inreda min lägenhet:
 
 
En hylla på hjul. 
 
 
En lampa att ha brevid sängen eller som sofflampa.
 
 
En liten räv som välkomnar en med glada färger när man kommer hem från regn & rusk. 
 
 
Tillsammans med en räv-kudde i sängen.
 
 
En tigeraffish på väggen.
 
 
Med en kattaffish brevid. 
 
 
En sparhund! (Som stod på hyllan med hjul) 
 
 
En spexig skrivbords-stol!
 
 
Och kanske en snygg tapet i sovalkoveln? 
 
Allt detta och massa massa mer finns hos Urban Outfiters. Synd nog finns ju denna affär inte i Malmö utan närmast i Köpenhamn. :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

25 år, pluggar mediaproduktion och processdesign. Tycker om färgen marinblå kombinerad med vit, mina katter Herman & Sune, trendspana i sociala medier och kaffe. Filmnörd, david bowie ögon och gillar gå utan bh. Drömmer om: En brun tax, oligatoriskt kvällsmys, längre hår och ett heltidsjobb på ett fancy företag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela