Linnéa Ulfsdotter

sommarminnen

Publicerad 2013-03-11 21:25:29 i Allmänt,

 
Här kommer lite bilder sen förra sommaren! Kan ju pigga upp i kylan. 
 
Joel fyller 27! 
 
 
Jag dricker morgon-te och ser halvt uttråkad ut. 
 
 
nerå!!
 
 
Vi körde långt in i skånes skogar och hittade en sjö.
 
 
tihi
 
 
Såhär fint va det här! Fast att det var en sjö var den så himla lång-grund! haha.. vattnet kom liksom aldrig över knäna hur långt man än gick!!
 
Nu vill jag faktiskt ha lite vår-värme. (för det är 10 grader kallare än det brukar vara i mars, tydligen) 

Kommentarer

Postat av: caroline

Publicerad 2013-03-12 17:46:59

Härligt med sommarbilder! :D För övrigt så var det en himla snygg längd på håret du hade där! Blir sugen på att kapa!

Postat av: Caroline

Publicerad 2013-03-13 19:36:15

sv: Ja vi får se om jag vågar! ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

25 år, pluggar mediaproduktion och processdesign. Tycker om färgen marinblå kombinerad med vit, mina katter Herman & Sune, trendspana i sociala medier och kaffe. Filmnörd, david bowie ögon och gillar gå utan bh. Drömmer om: En brun tax, oligatoriskt kvällsmys, längre hår och ett heltidsjobb på ett fancy företag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela