Linnéa Ulfsdotter

Hallå igen

Publicerad 2013-07-05 12:05:50 i Allmänt,

 
- Längesen jag uppdaterade här. Tänkte jag skulle försöka skärpa mig!
 
Så vad har hänt sen sist? Jo..
- Jag tröttnade på mitt vintermörka hår och bestämde mig för att göra en homemade ombre och tycker själv att jag lyckades oväntat bra!
 
- Det är sommar och jag har börjat jobba som personlig assistent åt två tonårstjejer som är underbara. Känner mig behövd och det känns bra. 
 
- Jag jobbade som assistent under Eurovision vilket jag tycker är skitfett, en fot in i branschen osv. Ett år kvar av mediaplugg, praktik och C-uppsats sen ÄR JAG REDO! 
 
- Joel har åkt iväg ut i Europa med sina två fools. Halva tiden har gått och jag saknar honom.
 
Det har väl antagligen hänt mer än såhär men lite kort och gott sådär. Idag ska jag in till Karlshamn för att fika med Mickan och Lizzan. Resten av fredagen ska jag läsa bok och kolla TV med mamma. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

25 år, pluggar mediaproduktion och processdesign. Tycker om färgen marinblå kombinerad med vit, mina katter Herman & Sune, trendspana i sociala medier och kaffe. Filmnörd, david bowie ögon och gillar gå utan bh. Drömmer om: En brun tax, oligatoriskt kvällsmys, längre hår och ett heltidsjobb på ett fancy företag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela