Linnéa Ulfsdotter

godispåse gigantomos

Publicerad 2013-02-15 22:02:32 i Allmänt,

- Gick till hemmakväll för att bunkra upp med kvällens plugg-skörd. Tänkte jag skulle köpa relativt lite eftersom lösgodis är så satans dyrt + att slippa få ont i magen. Problematiseringen ligger i att det inte går att köpa lite godis på hemmakväll med deras gigantos till godispåsar. Man fyller liksom lite mer än botten av påsen och vipps! Där hade man visst en halv kg. Jaha ja.. man tackar ja!
 
 
- Har ätit sjukt många dajm och annat godis. Det bästa är att jag har massor kvar! Kom hit och ät!

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2013-02-16 15:14:37

Ja, jag behöver nog sol.. Behöver ork och styrka!

Har ätit så mycket godis nu när jag pluggat att jag blivit bakis på det istället. :o sockerbakis, ingen höjdare alls faktiskt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

25 år, pluggar mediaproduktion och processdesign. Tycker om färgen marinblå kombinerad med vit, mina katter Herman & Sune, trendspana i sociala medier och kaffe. Filmnörd, david bowie ögon och gillar gå utan bh. Drömmer om: En brun tax, oligatoriskt kvällsmys, längre hår och ett heltidsjobb på ett fancy företag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela