Linnéa Ulfsdotter

färgskala

Publicerad 2013-02-15 14:32:58 i Allmänt,

 
Jag tänkte vänta med att köpa tulpaner tills den dag då jag riktigt kände av att våren är på väg, men nu tänker jag istället tvinga fram den! Jag vill kunna ut och springa/gå utan att man ska frysa ihjäl, komma in utan iskalla lår och röd rumpa. Men snart kommer Mars med sol! (hoppas jag) 
 
 
Jag har äntligen fått min lägenhet att bli trivsam. Med min klädstång vid sängen känns det som att sova i en sovalkov. :) Dock hatar jag heimstaden som aldrig kan fixa mina element, fortfarande kallt här. :( 
 
Nu är min b-uppsats godkänd! Halleluja! och jag ska tentaplugga hela helgen lång. Men först ska jag läsa 23754 artiklar och dricka minst lika många te. 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-02-15 22:17:50

Åh vad skönt med uppsatsen!
Sitter som sagt också i denna situation - plugga hela helgen. :l så jävla trist. Men aja, vi för hoppas det gör nytta. :)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

25 år, pluggar mediaproduktion och processdesign. Tycker om färgen marinblå kombinerad med vit, mina katter Herman & Sune, trendspana i sociala medier och kaffe. Filmnörd, david bowie ögon och gillar gå utan bh. Drömmer om: En brun tax, oligatoriskt kvällsmys, längre hår och ett heltidsjobb på ett fancy företag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela