Linnéa Ulfsdotter

Näcken

Publicerad 2013-08-03 12:08:56 i Allmänt,

- igårkväll kom Joel hit ut på landet för ett kort besök, tidigt imorse körde han vidare mot Kisa för att gå på bröllop!

Vi passade på att näcka i sjön där det var varmare i vattnet än i luften. Så himla skönt!! Badade länge för att sedan traska hemåt på grusvägen i mörkret.

Solen steker ute och jag passar på att få bort min fin fina short samt linne bränna, som inte är speciellt fager.

Snart ska jag minskäl ha mig lite glass ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

25 år, pluggar mediaproduktion och processdesign. Tycker om färgen marinblå kombinerad med vit, mina katter Herman & Sune, trendspana i sociala medier och kaffe. Filmnörd, david bowie ögon och gillar gå utan bh. Drömmer om: En brun tax, oligatoriskt kvällsmys, längre hår och ett heltidsjobb på ett fancy företag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela