Linnéa Ulfsdotter

Som en söndag bör vara

Publicerad 2012-09-09 20:07:40 i Allmänt,

Idag har det varit den mest optimala söndagen. Först begav jag, Soban och Deman oss till loppis på drottningtorget. Jag fyndade en datorväska, en stickad tröja och något kavaj-liknade. (bilder kommer!)
 
Efter loppisen var vi hungriga och åt frukostbuffé på kafferosteriet. 
 
 
 
Efter matkoman gick jag hem till Joel. Vi tog en promenad i pildammsparken och det var underbart höst väder. Nu ska jag laga matlåda till imorgon. Skoldag vankas mellan 08.00-17.00. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

25 år, pluggar mediaproduktion och processdesign. Tycker om färgen marinblå kombinerad med vit, mina katter Herman & Sune, trendspana i sociala medier och kaffe. Filmnörd, david bowie ögon och gillar gå utan bh. Drömmer om: En brun tax, oligatoriskt kvällsmys, längre hår och ett heltidsjobb på ett fancy företag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela