Linnéa Ulfsdotter

septemberyra

Publicerad 2012-09-25 18:54:44 i Allmänt,

 
På instagram heter jag även där merkurius om ni har lust att följa mig. På senaste har jag alltså valt glasögon (som jag vill ska komma NU står inte ut att bli yr så fort jag ska koncentrera mig på att läsa.) Jag har slappat i sängen med fnisse, varit hos mickan på myskväll där Aladdin hänger i köket, varit ute i regn och rusk, pluggat massa processer, bakat pannkakor med Joel och så klart festat lite med sköna brudar. 
 
Idag har jag ringt till comhem och begärt kompensation för att min Internet varit dött i ca en månad. Slutade med att jag ska få lägre månadskostnad härdanefter. Jag har sagt upp ett gammalt abbonemang som låg och tickade och ändrade samtidigt mitt riktiga abonnemang till ett som passar mig mer = lägre månadskostnad där också. 
 
Så jag tycker jag har varit duktig idag för jag ogillar verkligen att prata i telefon med någon jag inte känner och speciellt när man ska klaga på något. Men det gick ju bra! Nu sitter jag här med färg i håret som förhoppningsvis ska göra det lite lite ljusare brun. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

25 år, pluggar mediaproduktion och processdesign. Tycker om färgen marinblå kombinerad med vit, mina katter Herman & Sune, trendspana i sociala medier och kaffe. Filmnörd, david bowie ögon och gillar gå utan bh. Drömmer om: En brun tax, oligatoriskt kvällsmys, längre hår och ett heltidsjobb på ett fancy företag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela