Linnéa Ulfsdotter

nulägesanalys

Publicerad 2012-09-13 21:48:47 i Allmänt,

 
Såhär kul kan man ha med min dator innan man tar sig till skolan. Hade jag haft en tvilling skulle hon se ut exakt såhär, med det bruna ögat på höger sida och med det gröna på vänster.
 
Jag och Soban har kämpat med våra processkartor idag tills vi började ryka ur öronen. Imorgon blir det den första labrationen med MYSQL, sen lite eftermiddagsplugg för att sedan gå på AFTER WORK. Den kommer kännas så himla värd efter den här veckan. 
 
På lördag ska jag göra klart min processkarta och på söndag ska jag plugga yttligare med riskanalyser, frågeställningar osv. Så kul kommer min helg vara. Jag ska i alla fall kolla på en soffa på söndag så jag håller tummarna för att den är i bra skick. Då bjuder jag hem alla mina kompisar på insittning med fika. 
 
snipp snapp

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2012-09-18 07:28:06

Jag måste plugga ikväll och sen imorgon ska jag tvätta och packa och på torsdag åker jag till Oslo. Så nästa vecka kan vi ta en prommis! :)
Nej, stress suger, inte van vid att ha såhär mycket att göra!! Måste lära mig planera bättre. :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

25 år, pluggar mediaproduktion och processdesign. Tycker om färgen marinblå kombinerad med vit, mina katter Herman & Sune, trendspana i sociala medier och kaffe. Filmnörd, david bowie ögon och gillar gå utan bh. Drömmer om: En brun tax, oligatoriskt kvällsmys, längre hår och ett heltidsjobb på ett fancy företag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela