Linnéa Ulfsdotter

Älskar söndagar

Publicerad 2012-09-23 10:56:07 i Allmänt,

Det blev nummer 1! Så om två veckor kan jag äntligen läsa bok och följa med på föreläsningar utan att så ont i huvudet och utan att fråga personen brevid mig vad som står på tavlan. Visst det är ju aldrig kul att ha fel på synen men jag ska rocka mina brillor! 
 
Helgen har varit lugn. Igår lagade jag, mickan och lina supergod mat och spelade Bezzerwizzer. Vi avslutade kvällen med att titta på Virgin Suicide. Idag ska jag till lagerhouse och köpa nya glas eftersom jag tagit sönder många av mina. Kanske blir det skördefest i Limhamn eller en tur till bokskogen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

25 år, pluggar mediaproduktion och processdesign. Tycker om färgen marinblå kombinerad med vit, mina katter Herman & Sune, trendspana i sociala medier och kaffe. Filmnörd, david bowie ögon och gillar gå utan bh. Drömmer om: En brun tax, oligatoriskt kvällsmys, längre hår och ett heltidsjobb på ett fancy företag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela