Linnéa Ulfsdotter

flastic faces

Publicerad 2012-10-30 15:26:44 i Allmänt,

 
Vilket underbart väder det är idag! Jag har varit i skolan och hemma hos mickan en sväng för att låna hennes scanner. Nu sitter jag här med te, godis och pepparkakor och ska måla lite i illustrator. Jag har dessutom hittat världens skönaste klänning som jag har bott i hela förra veckan ungefär.. och kommer fortsätta med det! 
 
Dessutom har jag gått och skaffat mig ryggont. Känner mig som en gravid, äldre kvinna ungefär. oså lite förkyld på det! .....och snart mens. Toppen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

25 år, pluggar mediaproduktion och processdesign. Tycker om färgen marinblå kombinerad med vit, mina katter Herman & Sune, trendspana i sociala medier och kaffe. Filmnörd, david bowie ögon och gillar gå utan bh. Drömmer om: En brun tax, oligatoriskt kvällsmys, längre hår och ett heltidsjobb på ett fancy företag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela