Linnéa Ulfsdotter

är det onsdag idag?

Publicerad 2012-10-17 21:42:28 i Allmänt,

 
Huvudet är helt orkelöst när jag kommer hem om kvällarna. Beror nog på att jag fortfarande är lite halvsjuk. (ni ser ju röda snoken på bilden, haha) Har legat i sängen och kollat på "I Anneli" och inser att karaktären Joel i serien måste vara snodd från min Joel! haha så sjukt likt på många punkter...
 
Nej. Jag längtar till helgen då jag är helt fri från plugg och ska gå på födelsedagsfest(er). Oså kommer ju Caroline hit! :)
 
Nu ska jag bädda ner mig i sängen för att läsa lite om XML (fattar noll) och somna tidigt. Gärna somna ifrån boken, jag behöver komma i säng tidigare än 00:00 någon gång. 

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2012-10-18 07:14:13

Hahah, hade jag lagt mg vid tolv hade jag inte klarat många dagar. :p igår var jag dock uppe till typ halv elva! Längesen det hände när jag ska upp halv sju. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

25 år, pluggar mediaproduktion och processdesign. Tycker om färgen marinblå kombinerad med vit, mina katter Herman & Sune, trendspana i sociala medier och kaffe. Filmnörd, david bowie ögon och gillar gå utan bh. Drömmer om: En brun tax, oligatoriskt kvällsmys, längre hår och ett heltidsjobb på ett fancy företag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela