Linnéa Ulfsdotter

På senaste har jag..

Publicerad 2012-05-15 23:01:39 i Allmänt,

Varit i mormor&morfars gamla hus och plockat på mig två katt-tavlor. Snyftat lite över att det kanske var sista gången jag var i det huset. 
Jag har köpt converse och vans. 
Jag har äntligen börjat läsa boken som legat oöppnad på mitt nattduksbord ett bra tag. 
och jag har cyklat en massa.  
Annars så kommer jag nog leva i en bubbla dessa två och en halv vecka som är kvar av terminen. Jag har två tentor och ett projekt att redovisa. Dessutom reflektioner som ska skrivas och lite mer grupparbete.  Idag mailade heimstaden och frågade efter min borgensman vilket jag tror betyder att lägenheten är min! Men ännu är jag inte säker men jag håller alla tummarna! Om så, så ska jag även börja packa i veckan.

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2012-05-16 09:46:45

Ja! :) Adam och lindas katt Lo fick fyra ungar för tre veckor sen så jag packade en. <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

25 år, pluggar mediaproduktion och processdesign. Tycker om färgen marinblå kombinerad med vit, mina katter Herman & Sune, trendspana i sociala medier och kaffe. Filmnörd, david bowie ögon och gillar gå utan bh. Drömmer om: En brun tax, oligatoriskt kvällsmys, längre hår och ett heltidsjobb på ett fancy företag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela