Linnéa Ulfsdotter

my bucket list

Publicerad 2012-05-17 23:49:11 i Allmänt,

Det här vill jag alltså göra innan jag trillar av pinnen. Ingen ordning eller så.

 

1. Bo i någon stad som Berlin, London eller New York.

 

 

2. Få barn.

3. Arbeta inom media.

4. Skaffa ett hus på landet.

5. Ha höns.

6. Besöka sydamerika

7. Besöka Afrika

8. och Asien...

9. Skaffa långt hår

10. Skaffa en hobby

11. Bli bäst på något knäppt

12. Gifta mig med världens bästa man

13. Bli något sådär rik

14. Skaffa mig en macbook pro

15. Ta hand om mina föräldrar när de blir gamla

16. Skaffa hund. Kanske en mops.

17. Springa Göteborgsvarvet

18. Tatuera mig (fler)

19. Skaffa en riktigt dyr och bra kamera

20. Tågluffa

21. Att någon som är kär i mig skriver en låt som handlar om mig och spelar gitarr samtidigt

22. Lära mig prata spanska igen. Gärna bättre den här gången. Eller något annat språk.

23. Se Radiohead live

24. Bjuda mina vänner på en resa där vi bara kan göra precis vad vi vill

25. Göra en fotobok så jag inte glömmer min ungdom

26. Inte jobba tills jag är 70...

27. Lära mig sticka

28. Ha en liten secondhand butik med fik och kanske vinylskivor

29. Vinna på lotto

30. Uppfinna något

31. Rida på en elefant

32. Dyka

33. Få bra kondition och hålla den

34. Få vitt hår (när jag blir gammal då) och långt. Tänker inte klippa klassiska tantfrippan.

35. bli mormor eller farmor. eller både och!

36. Testa på att leva utan tv, mobil, dator och sådär ett tag. Eller kanske mobil men endast för samtal.

Säkert finns det tusen mer saker man vill göra men just nu kommer jag inte på fler. Nu ska jag sova. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

25 år, pluggar mediaproduktion och processdesign. Tycker om färgen marinblå kombinerad med vit, mina katter Herman & Sune, trendspana i sociala medier och kaffe. Filmnörd, david bowie ögon och gillar gå utan bh. Drömmer om: En brun tax, oligatoriskt kvällsmys, längre hår och ett heltidsjobb på ett fancy företag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela