Linnéa Ulfsdotter

Kattungen Herman

Publicerad 2012-05-17 16:53:45 i Allmänt,

Jag har velat skaffa katt ett bra tag så man slipper bo helt ensam men har inte hittat någon kissunge. Tills nu när Karin berättade att hennes brors katt har ungar och att hon själv också ska ha en. <3 Så vi ska ha syskonkissar i Malmö. Hon en hona och jag en hane. Jag har redan bestämt att han ska heta Herman. Så nu har jag två katter, Hilding&Herman. :) (Fast han är endast tre veckor gammal nu så om ca 7 veckor blir han min)
Idag har vi, jag Karin och Soban varit i Folkets Park och sålt saker på loppis. Jennifer och Ellen kom och hälsade på en stund. Det var jättekul att sälja prylar men synd att vädret var så dumt. Kyla, hagel, regn, blåst och en gnutta solsken. Nu är mina fötter små isbitar. 
Nu ska jag laga mat, plugga och packa kläder. Hoppas jag hinner hänga en stund med vänner ikväll. Imorgon ska jag upp tidigt och tentaplugga. Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

25 år, pluggar mediaproduktion och processdesign. Tycker om färgen marinblå kombinerad med vit, mina katter Herman & Sune, trendspana i sociala medier och kaffe. Filmnörd, david bowie ögon och gillar gå utan bh. Drömmer om: En brun tax, oligatoriskt kvällsmys, längre hår och ett heltidsjobb på ett fancy företag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela