Linnéa Ulfsdotter

så är det mä att

Publicerad 2012-06-07 19:47:08 i Allmänt,

Jag undrar vart det underbara sommarvädret försvann? Nu är skolan helt slut för sommaren och jag har flyttat. Jag trivs så fantastiskt bra i nya lyan, sover som en gudinna! Idag när skattepengarna rullat in gick jag till stan för att köpa en klänning och ett par byxor. Kom dock hem med fel stlk på byxorna men har bestämt mig för att lämna tillbaka dem imorgon iaf. Tyckte att dem för för dyra. Idag fick jag reda på att jag fått 7 veckors sommarjobb ist för 5 vilket också gjorde mig superglad! Så jag har bara 10 kära dagar kvar i Malmö sedan tar jag sommar i Karlshamn. 
Här är en liten sneakpeak. Det är svårt att ta bilder när man har så liten lägenhet. Jag ska dessutom skaffa en soffa så den blir lite mer gästvänlig. Annars går den i ren 50-tals anda. Imorgon kanske jag åker till köpenhamn med Joel! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

25 år, pluggar mediaproduktion och processdesign. Tycker om färgen marinblå kombinerad med vit, mina katter Herman & Sune, trendspana i sociala medier och kaffe. Filmnörd, david bowie ögon och gillar gå utan bh. Drömmer om: En brun tax, oligatoriskt kvällsmys, längre hår och ett heltidsjobb på ett fancy företag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela