Linnéa Ulfsdotter

om en vecka

Publicerad 2012-06-19 01:09:03 i Allmänt,

Om en dryg vecka ska jag hem till Karins familjehem för att hämta lille Herman. Längtar så mycket! Det var så längesen jag hade en kissunge sist att jag kommer smälta. Hilding är redan 5,6 år herrejisses. Nu är jag i mitt familjehem och det är väldigt skönt att vara här. Det ska bli skönt med sommar på landet så man senare kan åka tillbaka till Malmö med helt friska och nya tag. Imorgon ska jag kanske träffa Lina och på fredag är det midsommar redan. Jag hoppas att Joel med eller utan vänner kommer. Vi ska vara ute i Karlshamns skärgård med vänner och ha det gött. Lekar, spel, grill, dans, gitarrspel osv. Hoppas att vädret blir sommarfint. Jag ska göra mig en krans bestående av min favoritblomma - prästkrage. 
Ikväll har jag tittat i fotoalbum. Här är fina mamma med Pär. 
Herman <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

25 år, pluggar mediaproduktion och processdesign. Tycker om färgen marinblå kombinerad med vit, mina katter Herman & Sune, trendspana i sociala medier och kaffe. Filmnörd, david bowie ögon och gillar gå utan bh. Drömmer om: En brun tax, oligatoriskt kvällsmys, längre hår och ett heltidsjobb på ett fancy företag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela