Linnéa Ulfsdotter

Midsommarafton 2012

Publicerad 2012-06-24 12:54:05 i Allmänt,

 
Midsommar blev väldigt lyckat! Tackar Lina för att vi fick vara hos henne. Vi klädde midsommarstång, där vi inte orkade göra ringarna efter all bindning att vi tog rockringar ist. Funkade hur bra som helst :) Band kransar till oss själva, dansade i Rosengården i ösregn, åt sill och potatis, grillade, spelade kubb (ni ser vinnarna där uppe), Spelade alias och dansade till musik. 
 
Nu är det söndag och jag har blivit sjuk. Eller håller på att bli men jag hoppas det inte blir nåt av det. Misommarsjukan kanske? Igår låg jag inne och såg ungefär 45 avsnitt av top model och idag är det också igång. Regnar som fasen här men jag tycker det är mysigt. Efter regn kommer solsken, right? 
 
På onsdag ska jag åka till min fnisse! Längtar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

25 år, pluggar mediaproduktion och processdesign. Tycker om färgen marinblå kombinerad med vit, mina katter Herman & Sune, trendspana i sociala medier och kaffe. Filmnörd, david bowie ögon och gillar gå utan bh. Drömmer om: En brun tax, oligatoriskt kvällsmys, längre hår och ett heltidsjobb på ett fancy företag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela