Linnéa Ulfsdotter

hemskt mycket hej

Publicerad 2012-06-16 15:43:32 i Allmänt,

Sitter just nu i den gamla lägenheten. Tredje dagen jag är här och städar och snart är det klart. typ. Sen ska jag vidare hem för att städa min egen lya. Senare ikväll ska jag träffa Karin på en myskväll med massa te och prat. <3 

Imorgon eller på måndag åker jag till Karlshamn för att stanna över sommaren. Antagligen på måndag så jag hinner träffa Joel en sista gång innan jag åker. :) Jag har faktiskt en fruktansvärd hemlängtan nu. Till landet. Till tystnaden. Till tryggheten. Men jag vet att jag kommer bli rastlös. Midsommar kanske kommer firas ute i Karlshamns skärgård. Det hade varit jättemysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

25 år, pluggar mediaproduktion och processdesign. Tycker om färgen marinblå kombinerad med vit, mina katter Herman & Sune, trendspana i sociala medier och kaffe. Filmnörd, david bowie ögon och gillar gå utan bh. Drömmer om: En brun tax, oligatoriskt kvällsmys, längre hår och ett heltidsjobb på ett fancy företag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela