Linnéa Ulfsdotter

ett nytt kapitel

Publicerad 2012-06-03 00:36:23 i Allmänt,

Då ligger jag här i sängen på lundavägen. Sista natten. Känns rätt ensamt att ligga här i en säng med kala väggar och flyttkartonger överallt. Men det gör absolut ingenting. Jag är så glad över att jag flyttar imorgon. Jag kan nog inte vara lyckligare än vad jag är just nu. Att flytta in i min alldeles egna lägenhet. Alltså fattar ni? Mitt hem! Mamma och pappa kommer tidigt imorgonbitti hit, vilket är bra för jag hade inte klarat av att vänta rastlöst på att få komma igång! 
Idag har jag packat massa och slängt massa skit. När man ska in i en liten etta finns det inte hjärterum för massa onödiga prylar. Nu börjar ett nytt kapitel i mitt liv och ingenting ska få komma i vägen för det. Nu ska jag ha ett underbart sommarlov (fall vädret kan ge mig sommar?) hela juni och en vecka in i juli och bara njuta av Malmö! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

25 år, pluggar mediaproduktion och processdesign. Tycker om färgen marinblå kombinerad med vit, mina katter Herman & Sune, trendspana i sociala medier och kaffe. Filmnörd, david bowie ögon och gillar gå utan bh. Drömmer om: En brun tax, oligatoriskt kvällsmys, längre hår och ett heltidsjobb på ett fancy företag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela