Linnéa Ulfsdotter

en sommardag i Juli

Publicerad 2012-07-03 22:27:49 i Allmänt,

 
Som att hela världen har rasat ner över mig.  
 
Fast det har den ju inte. Jag trivs bra med det mesta just nu. Visst saknar jag Malmö och längtar till augusti när jag flyttar ner igen men jag har det bra i alla fall. Jag längtar efter min egen vardag med skola och kattmys. Fast innan skolan börjar ska jag resa lite hit och dit. Åka söder ut i Joels bil tillexempel. :) och besöka någon huvudstad med soban och mickan! (och alla andra som vill hänga på) Jag ska på kräftskiva hos Karin och dansa mig glad till The Hives under malmö-festivalen. Här ute på landet har man inte så mycket till socialt liv. Ibland är det skönt. Ibland är det fruktansvärt jobbigt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

25 år, pluggar mediaproduktion och processdesign. Tycker om färgen marinblå kombinerad med vit, mina katter Herman & Sune, trendspana i sociala medier och kaffe. Filmnörd, david bowie ögon och gillar gå utan bh. Drömmer om: En brun tax, oligatoriskt kvällsmys, längre hår och ett heltidsjobb på ett fancy företag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela