Linnéa Ulfsdotter

klätterkatten

Publicerad 2012-08-25 23:30:51 i Allmänt,

 
Hemma hos Joel, både jag och Herman. Var en sväng hos Emma förut, blev bjuden på kräftor, räkor, paj, sallad och gud vet vad. Så himla fint! Måste plugga inför tentan nu de kommande dagarna så det blir mycket te och Hermangos. Mitt hår börjar bli långt och fluffigt. Konstigt hur det kan bli tjockare ju längre det blir? eller? Snyggt att jag ser så flottig ut på bilderna. :)
 
Hösten börjar smyga sig fram och jag är taggad! Taggad på skola, på tjocka tröjor, på att jag ska rota fram min kreativitet igen, på kärlek, på nytt liv. 
 
Nu ska jag äta choklad och se en film med Jolle. 

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2012-08-26 23:08:11

Hahah, älskar denna bilden! Han ser så nyfiken ut! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

25 år, pluggar mediaproduktion och processdesign. Tycker om färgen marinblå kombinerad med vit, mina katter Herman & Sune, trendspana i sociala medier och kaffe. Filmnörd, david bowie ögon och gillar gå utan bh. Drömmer om: En brun tax, oligatoriskt kvällsmys, längre hår och ett heltidsjobb på ett fancy företag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela