Linnéa Ulfsdotter

Imorgon är en annan dag

Publicerad 2012-08-09 22:13:59 i Allmänt,

 
Förra helgen var det fint väder så jag och joel åkte iväg till ringsjön på en liten utflykt. Tyvärr var det så långgrunt att det inte gick att bada. 
 
 
Imorgon jobbar jag min sista dag på sommarjobbet. Känns skönt. Ska vara här på landet tills nästa lördag, då går flyttlasset mot Malmö. Det ska bli så kul att få komma i ordning i lägenheten och tillbaka till min egen vardag, i älskade Malmö. Där kan jag vara mig själv fullt ut, träffa mina vänner när jag vill och jag kan träffa Joel när som. Underbart! Vi matchar bra jag och Joel. Det känns så himla bra. Det kommer bli en bra höst detta. 
 
Projektledning, databashantering, vänner, joel, höst. Jag längtar. 

Kommentarer

Postat av: Carre

Publicerad 2012-08-10 20:49:04

Jag är så glad för din skull neis! :) men du får allt hälsa på mig också!

Postat av: nea

Publicerad 2012-08-10 21:37:40

ja klart! men du jobbar ju hela helgen! Vi måste ses i veckan <3 :)

Postat av: Carre

Publicerad 2012-08-11 08:35:29

Menar i Götet! Men ja vi måste ses i veckan! Måndag och torsdag passar mig bäst har jag för mig! :D

Svar: jaså jaja! klart! vi fixar det! :) okej är du helt ledig från jobb då eller? jag är ju liksom fast i ringamåla om dagarna eftersom mamma och pappa jobbar. Kanske kan låna en hoj iof ;)
Linnéa Samuelsson

Postat av: Caroline

Publicerad 2012-08-11 20:09:18

På måndag är jag ledig och torsdag jobbar jag på dagen, men börjar senare dagen efter så behöver inte stiga upp så tidigt :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

25 år, pluggar mediaproduktion och processdesign. Tycker om färgen marinblå kombinerad med vit, mina katter Herman & Sune, trendspana i sociala medier och kaffe. Filmnörd, david bowie ögon och gillar gå utan bh. Drömmer om: En brun tax, oligatoriskt kvällsmys, längre hår och ett heltidsjobb på ett fancy företag.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela